İzleyiciler

28 Mart 2016 Pazartesi

YAZ SAATİ

Hayırlı olsun yaz saati uygulamasına geçtik ☺. Biz geçtik geçmesine de Atlas'ı geçiremedik bir türlü.
Normalde gündüz bir öğle uykusu yapar sonrada gece uyur. Dün o şekilde yaptık, akşam 9'u zor bekledi.Binbir oyunla,şarkıyla oyalamaya çalıştık.Bu gün  ise öğlen 12'de uyuttuk 2'de kalktı.Daha sonra 5'te uyutayım dedim tabi alışık deģil uyumadı.Sonra saat 7 'de kucağımda sızıp kaldı kuzucuk.Gece her günkü saatinde uyusun diye yarım saat sonra uyandırdım.Tabi bizimkine o uyku yetti hoplayıp zıplamaya başladı.Saat 10'da zorla yatağına yatırdım normalde 5 dakikada uyuyan  çocuk 45 dakikada zorla uyudu.

Bu saatler Atlas'a hiç yaramadı.Tekrar bir düzene sokmamız lazım. Biraz zor olacak ama olacak...



10 yorum:

Dağınık Anne dedi ki...

Ben anlamadım neyi değiştirmek istediniz :)
Bu saat uygulaması daha çok geç yatırıyor ;( saat attığı için zor oluyor.. Ama sizinki erken mi uyudu :)
Sevmiyorum hiç oynanmasını ;(( zaten düzensiz bir de oynuyorlar içinden çıkamıyorum ;(

Demirlady dedi ki...

oy oy :)yahu bu veletlerin ayarları hemen kayıyor :) ne çektik biz de , şimdi 7 yaşında uykuyu hala sevmiyor ve her gece yarım saat yatma kavgası yapıyor bizimle :) neyse sağlıklı olsunlar da su akıp yolunu buluyor ;) bıdıkı öp benim için annesi :)

Unknown dedi ki...

Şöyleki günler uzadı diye iki kere uyutuyorum gece geç uyuyor.Gündüz bir kere uyutuyorum akşam erkenden uykusu geliyor.Yeni saate göre gündüz uykusunu ayarlamaya çalışıyorum☺.Bu arada hoş geldiniZ.

Unknown dedi ki...

Hoş geldin tabi öperim.Gerçekten anında düzenleri bozuluyor.Birde şimdi dişlerimiz rahatsız iyice mız mız.

Adsız dedi ki...

Uyku duzenini cocuklar kendi belirliyor resmen ne yapsak nafile :) dis donemiyse gercekten allah yardimciniz olsun defnenin her disi patlayana kadar benim icim patliyordu..atlasa opucukler :)

Unknown dedi ki...

Ayy çok şeker maşallah

Dağınık Anne dedi ki...

Ooo iyice karışmış :)
Bizimki pek uyumadığından 'uyku düzeni' anca bir semt adı oluyor malesef :D
Umarım düzelir, diğer türlü zor oluyor :(
Ben yazana kadar belki düzelmiştir de :)
Hoşbuldum ;) sorularla giriş yaptım ama özümde böyle çok soru sormam ;D

Unknown dedi ki...

Düzeldi düzeldi artık.

Unknown dedi ki...

Neyseki çabuk toparladik.Düzene girdik şimdilik.

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederiiiiz.